pondelok 28. mája 2012

Birthday Party Menu



Tak a konečne zverejňujem menu, ktoré som zostavil pri príležitosti narodeninovej Party mojej sestry. No neviem, či som na seba neušil búdu, ale hádam sa mi to všetko podarí pripraviť načas a hlavne v tej najlepšej kvalite. Snažil som sa pripraviť kombináciu aperitíva a plnohodnotného menu. Aperitív kombinovaný so sektom je ideálna kombinácia na privítanie hostí a rýchle zahnanie hladu či už naštartovanie chuťových pohárikov. Ideálne, keď ešte všetci pobehujú sem tam po záhrade. Po aperitíve nasleduje plnohodnotné menu, ktoré prináša zložitejšie a náročnejšie recepty. No nebudem však predbiehať a celému menu a celej akcii plánujem napísať poriadny príspevok. Tu dole nájdete kompletné a hádam definitívne menu.

Apetizer menu

-Špízi s mini-mozzarelou a cherry paradajky ochutené čerstvou bazalkou a pikantným olivovým olejom
-Tuniakové fašírôčky s ricottou
-Caprese Fingerfood
-Bagetky so zemiakovým šalátom s jarnou zeleninou a domácou majonézou

Pre-Course

-Čerstvý jačmenný šalát


First Course

-Mini-Ravioli plnené zemiakovo-šalviovým krémom s ragu alla Bolognese


Second Course

-Bravčové karé marínované pivom a bylinami s opekanými zemiakmi


Desert

-Čokoládová panna-cotta s mangovým krémom a mätou


Chef: Marco Bellandi                                        www.spekoindakitchen.blogspot.com




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára